La Somèn kréol la fin’ arivé dann SinPol

24 octobre 2022

La Somèn kréol la fin’ arivé dann SinPol ! Gayar Somèn kréol zot tout’. Alé fan sa partou ! I fo nou lé fyer nout tradysion, i fo valorizé nout l’identité, i fo fé konèt nout’ zarlor, nout gayarsité !

Toute cette manifestation emblématique du vivre ensemble réunionnais i fé réyon’ nout’ kréolité, nout’ kosé ek nout’ kiltir mélanzé. Car ce sont autant de valeurs constitutives de ce que représente le Saint-Paul et La Réunion d’aujourd’hui.

C’est dans une logique de transmission et de valorisation de l’identité culturelle réunionnaise que la Municipalité associe toutes les générations du territoire durant la Somèn Kréol à travers un programme ambitieux, riche et diversifié. Découvrez le programme du 25 au 30 octobre 2022.

Cette fierté de notre identité créole : il faut la défendre, partou, toultan. C’est le sens de l’action culturelle déployée dans les Bassins de vie de Saint-Paul, Ville d’Art et d’Histoire, Ville première de La Réunion.